ایران همدان

کلمات کلیدی

زنگنه تنها شهر بدون کتابخانه همدان

فطریه همدانی ها

فطریه همدان

زکات فطره ظرف ۲۴ ساعت به‌ حساب نیازمندان واریز می‌شود

۵۰۰ میلیون تومان برای زندانیان نیازمند همدان در جشن گلریزان جمع‌ شد

احداث کارخانه رینگ آلومینیوم خودرو در اسدآباد آغاز می‌شود

اگر فاطمیه و عاشورا نبود نطفه انقلاب هرگز بسته نمی‌شد

۲۰۰ ملک مخروبه همدان برای جلوگیری از تجمع معتادن تخریب شد

رتبه برتر پویش "ذوالفقار_یار_خراسانیم" به همدانی‌ها رسید

آزمون شفاهی حفظ و مفاهیم قرآن کریم اسفندماه امسال برگزار می‌شود

شهدا در دفاع از حریم ولایت به حضرت زهرا(س) اقتدا کردند

جانباز همدانی به جمع شهدا پیوست

۱۱۴ میلی‌متر بارش برف و باران در همدان ثبت شد

جزییات مراسم استقبال و وداع با پیکر "شهید حیدری " اعلام شد

یادواره ۳۲۷ شهید فرماندهی انتظامی استان همدان برگزار می‌شود

۴۶۰۰ تن شکر به قیمت ۱۲ میلیارد تومان در همدان خریداری شد

امدادگران هلال‌احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر در طرح زمستانه امدادرسانی کردند

تغییر شغل‌های یک شبه در بازار همدان خودسرانه انجام می‌شود

همدان آسیا به لیگ دسته سوم

سقوط قهرمان اسبق

مردم همدان

با حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن شکوهمندی نظام را ثابت کردند

بیش از ۷ هزار تن محصولات کشاورزی از کشاورزان اسدآبادی خریداری شد

پیکر شهید مفقودالاثر "حیدری" پس از ۲۹ سال شناسایی شد

عزت

آزادگی و استقلال ما به برکت دیانت است

مردم را به نظام بدبین می‌کند

روحیه اشرافی‌گری برخی مسئولان

نخستین جشنواره هنر خوارزمی در همدان برگزار شد

یک‌هزارو ۷۰۰ بسته‌های حمایتی بین نیازمندان ملایری توزیع شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان گفت: افتتاح پروژه پیاده راه میدان امام (ره) و خیابان اکباتان که قرار بود در سالروز پیروزی انقلاب به بهره‌برداری برسد  به دلیل برودت هوا با تأخیر انجام می‌شود.

شورای شهر

کامران گردان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان،با تشریخ وضعیت پروژه پیاده راه سازی همدان اظهار داشت: افتتاح پروژه پیاده راه میدان امام (ره) و خیابان اکباتان که قرار بود در سالروز پیروزی انقلاب به بهره‌برداری برسد  به دلیل برودت هوا در روزهای گذشته با تأخیر انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه قرار بود این پروژه 22 بهمن‌ماه امسال مورد بهره‌برداری قرار گیرد افزود: بنا بر قولی که مدیر منطقه 1 شهرداری همدان به ما داده است این پروژه تا پایان بهمن‌ماه افتتاح می‌شود و من نیز گمان نمی‌کنم اتمام این پروژه بیش از این به طول انجامد.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی همدان عنوان کرد: ما در تلاشیم پروژه ساخت موزه میدان امام(ره) نیز تا پایان سال به بهره‌برداری برسد هرچند این پروژه در هنگام ساخت مشکلی برای تردد عابران و شهروندان همدانی ایجاد نمی‌کند.

سخنگوی شورای اسلامی همدان درباره راهکارهای پیشنهادی برای رفع مشکل تردد تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها در رینگ اول شهر همدان بیان کرد: ما مصوبه‌ای به شورای ترافیک همدان ارائه داده‌ایم که پس از تصویب روش‌های پیشنهادی در کمیته ترافیک، اجرایی می‌شود.

وی تأکید کرد: در نظر داریم پس از پایان یافتن پروژه پیاده راه میدان امام (ره) و خیابان اکباتان  دو دوربرگردان مجزا برای تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها ایجاد کنیم تا مشکل تردد آن‌ها در خیابان‌ها برطرف و با یکدیگر تداخل نداشته باشند.

گردان با اعلام اینکه در سال‌های آینده نیز باید پروژه پیاده راه‌سازی دیگر خیابان‌های اصلی همدان در رینگ اول شهر اجرایی شود اظهار داشت: در حال حاضر در تلاشیم علاوه بر انتقال بخشی از اتوبوس‌ها به پایانه سرگذر، یک طرف خیابان‌ها برای تردد اتوبوس‌ها و یک‌طرف برای تردد تاکسی‌های در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه امکان دارد درنهایت رینگ نخست شهر برای تردد خودروهای شخصی بسته شده و دیگر طرح ترافیکی به آن‌ها داده نشود بیان کرد: پیشنهاد دادیم برای رفع مشکل تردد اتوبوس‌ها، شهرداری اقدام به خرید اتوبوس‌های کوچک‌تر و میدل باس کند چرا که آنهاد برای تردد در این محدوده به شعاع گردش کمتری احتیاج دارند.

سخنگوی شورای اسلامی همدان از تامین اعتبار برای خرید 15 دستگاه اتوبوس خبر داد و گفت: ما برای رفع مشکل تردد اتوبوس‌ها در محدوده میدان امام (ره)  علاوه بر 15 دستگاه اتوبوس نام برده، به 25 تا 30 دستگاه اتوبوس میدل باس و یا 8 متری احتیاج داریم که خریداری هریک از آن‌ها 300 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

وی تصریح کرد: ما شورای اسلامی شهر همدان در تلاشیم تمام پروژه‌های خود را تا نوروز 97 به پایان برسانیم و شهر را مهیای پذیرایی از رویداد بزرگ 2018 کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۳
محمد جواد مولوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی