ایران همدان

کلمات کلیدی

زنگنه تنها شهر بدون کتابخانه همدان

فطریه همدانی ها

فطریه همدان

زکات فطره ظرف ۲۴ ساعت به‌ حساب نیازمندان واریز می‌شود

۵۰۰ میلیون تومان برای زندانیان نیازمند همدان در جشن گلریزان جمع‌ شد

احداث کارخانه رینگ آلومینیوم خودرو در اسدآباد آغاز می‌شود

اگر فاطمیه و عاشورا نبود نطفه انقلاب هرگز بسته نمی‌شد

۲۰۰ ملک مخروبه همدان برای جلوگیری از تجمع معتادن تخریب شد

رتبه برتر پویش "ذوالفقار_یار_خراسانیم" به همدانی‌ها رسید

آزمون شفاهی حفظ و مفاهیم قرآن کریم اسفندماه امسال برگزار می‌شود

شهدا در دفاع از حریم ولایت به حضرت زهرا(س) اقتدا کردند

جانباز همدانی به جمع شهدا پیوست

۱۱۴ میلی‌متر بارش برف و باران در همدان ثبت شد

جزییات مراسم استقبال و وداع با پیکر "شهید حیدری " اعلام شد

یادواره ۳۲۷ شهید فرماندهی انتظامی استان همدان برگزار می‌شود

۴۶۰۰ تن شکر به قیمت ۱۲ میلیارد تومان در همدان خریداری شد

امدادگران هلال‌احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر در طرح زمستانه امدادرسانی کردند

تغییر شغل‌های یک شبه در بازار همدان خودسرانه انجام می‌شود

همدان آسیا به لیگ دسته سوم

سقوط قهرمان اسبق

مردم همدان

با حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن شکوهمندی نظام را ثابت کردند

بیش از ۷ هزار تن محصولات کشاورزی از کشاورزان اسدآبادی خریداری شد

پیکر شهید مفقودالاثر "حیدری" پس از ۲۹ سال شناسایی شد

عزت

آزادگی و استقلال ما به برکت دیانت است

مردم را به نظام بدبین می‌کند

روحیه اشرافی‌گری برخی مسئولان

نخستین جشنواره هنر خوارزمی در همدان برگزار شد

یک‌هزارو ۷۰۰ بسته‌های حمایتی بین نیازمندان ملایری توزیع شد

میرشاهولد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ملایر، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه ظهر امروز در مراسم بزرگداشت مبارز انقلابی آیت‌الله میرشاه‌ولد و روز ملی ملایر اظهار داشت: با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی که در حال حاضر در کشور وجود دارد مردم انتقادات ،کمی و‌ کاستی‌ها را می‌گویند اما دست از انقلابشان هرگز برنمی‌دارند.

وی با بیان اینکه انتقادات باید به شکلی عنوان شود که وضعیت بهتر شده نه اینکه بدتر شود، گفت: باید مراقب باشیم انتقادات را از راه درست بیان کنیم تا به ارکان نظام و انقلاب آسیبی وارد نشود.

آزادی‌خواه با اشاره به اینکه اعتراضات و انتقادات مردم به حق است و باید آنها را بپذیریم، گفت: اگر در بین هزاران مسئول انقلابی و‌ خدمتگزار تعدادی اندک پیدا می‌شوند که اختلاس، دزدی و رانت‌خواری می‌کنند آن ها خیانت‌کار و ضد انقلاب هستند و نباید این‌کار را به حساب انقلاب گذاشت.

نماینده مردم ملایر با تاکید بر اینکه� انقلاب ما معجزه‌ الهی و انقلاب پابرهنگان و مستضعفین بود، تصریح کرد: بعد از پیروزی ما امام راحل دولت، حکومت و بنیادهای مختلف را تشکیل داد و ما نباید این انقلاب و دستاوردهای آن را کم ارزش تصور کنیم چراکه زحمات بسیاری برای آن کشیده شده است.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب ما صددرصد مردمی بود و این ملت ایران بودند که انقلاب را آفریدند اظهار داشت: برای پیروزی این انقلاب مرجعیت دینی سرمدار انقلاب شد و شروع و انتشار آن توسط امام راحل ، حوزه‌های علمیه و همراهی و اطاعت پذیری مردم صورت گرفت.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دهم با تاکید بر اینکه ما نباید متکی به کمک‌های استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا باشیم، اظهار داشت: آمریکا اگر می‌توانست در عراق، افغانستان، سوریه و دیگر کشورها که در آنجا پایگاه نظامی دارد توسعه و رونق اقتصادی ایجاد می‌کرد.

آزادی‌خواه با اشاره به توطئه‌ها و ترفند‌های متعدد استکبار جهانی برای ضربه زدن به انقلاب و ‌نظام اسلامی، گفت: آمریکا با این اقدامات نمی‌تواند بین مردم ما فاصله بیندازد چرا ‌که ما حضور میلیونی مردم را در همه عرصه‌های انقلاب، انتخابات‌ ، راهپیمایی‌ها و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و غیره دیده‌ایم و این امر نشانه علاقمندی مردم به انقلاب و نظام است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشور ما در زمینه‌های نانو ،علمی، فناوری، آموزشی، بهداشتی، نظامی و غیره در منطقه سرآمد است، گفت: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری باید وحدت، برادری ،اخوت بین مردم، دولت، مجموعه‌های نظامی و انتطامی و قوای سه‌گانه تقویت شود تا بتوانیم مشکلات کشور را برطرف کنیم.

آزادی‌خواه بیان کرد: آیت‌الله میرشاه‌ولد رهبر مبارزات انقلابی مردم ملایر بود که روحیات دینی و انقلابی خود را به بهترین شکل حفظ کرد و در پاسداری از آرمان‌های انقلاب در هیچ صحنه‌ای تردید نداشت.

وی افزود: آیت‌الله میرشاهولد مصداق بارز دینداری و انقلابیگری است که نام او با مبارزات انقلاب و شهدای این شهرستان پیوندی ناگستنی دارد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دهم خواستار حضور گسترده مردم ولایت مدار شهرستان ملایر همگام با ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال در راستای پاسخ‌گویی به یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور� آمریکا شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس دهم از حضور پرشور اقشار مختلف مردم، روحانیون، مسئولان و ائمه جمعه و‌ جماعات در مراسم بزرگداشت آیت‌الله میرشاهولد مبارز انقلابی ملایر تقدیر و تشکر کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی