ایران همدان

کلمات کلیدی

زنگنه تنها شهر بدون کتابخانه همدان

فطریه همدانی ها

فطریه همدان

زکات فطره ظرف ۲۴ ساعت به‌ حساب نیازمندان واریز می‌شود

۵۰۰ میلیون تومان برای زندانیان نیازمند همدان در جشن گلریزان جمع‌ شد

احداث کارخانه رینگ آلومینیوم خودرو در اسدآباد آغاز می‌شود

اگر فاطمیه و عاشورا نبود نطفه انقلاب هرگز بسته نمی‌شد

۲۰۰ ملک مخروبه همدان برای جلوگیری از تجمع معتادن تخریب شد

رتبه برتر پویش "ذوالفقار_یار_خراسانیم" به همدانی‌ها رسید

آزمون شفاهی حفظ و مفاهیم قرآن کریم اسفندماه امسال برگزار می‌شود

شهدا در دفاع از حریم ولایت به حضرت زهرا(س) اقتدا کردند

جانباز همدانی به جمع شهدا پیوست

۱۱۴ میلی‌متر بارش برف و باران در همدان ثبت شد

جزییات مراسم استقبال و وداع با پیکر "شهید حیدری " اعلام شد

یادواره ۳۲۷ شهید فرماندهی انتظامی استان همدان برگزار می‌شود

۴۶۰۰ تن شکر به قیمت ۱۲ میلیارد تومان در همدان خریداری شد

امدادگران هلال‌احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر در طرح زمستانه امدادرسانی کردند

تغییر شغل‌های یک شبه در بازار همدان خودسرانه انجام می‌شود

همدان آسیا به لیگ دسته سوم

سقوط قهرمان اسبق

مردم همدان

با حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن شکوهمندی نظام را ثابت کردند

بیش از ۷ هزار تن محصولات کشاورزی از کشاورزان اسدآبادی خریداری شد

پیکر شهید مفقودالاثر "حیدری" پس از ۲۹ سال شناسایی شد

عزت

آزادگی و استقلال ما به برکت دیانت است

مردم را به نظام بدبین می‌کند

روحیه اشرافی‌گری برخی مسئولان

نخستین جشنواره هنر خوارزمی در همدان برگزار شد

یک‌هزارو ۷۰۰ بسته‌های حمایتی بین نیازمندان ملایری توزیع شد

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری ها مکرر امروز ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای دو رویداد گردشگری بین المللی و آسیایی همدان تأمین شد.

امیر خجسته

امیر خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با اشاره به اینکه همدان در سال 2018 میزبان دو رویداد بین المللی و آسیایی است، اظهار داشت: این دو رویداد فرصت مغتنم و بزرگی برای همدان است که پس از چهل سال انتظار این رویداد را برای معرفی همدان در جهان به نحو احسن و مطلوب برگزار کند.

وی با بیان اینکه برگزاری دو رویداد بین المللی و آسیایی در همدان سبب ایجاد اشتغال و تأمین کمبودها در حوزه اشتغال می‌شود، افزود: از مهم‌ترین اهداف برگزاری این دو رویداد مهم در همدان معرفی همدان در سطح جهان، جذب توریست و گردشگر و ایجاد اشتغال پایدار است.

خجسته با تأکید بر اینکه رویدادهای سال 2018 ورود موجی از گردشگر و توریست به استان همدان را به همراه دارد، تصریح کرد: با برگزاری این رویدادها در راستای معرفی شایسته و مطلوب همدان می‌توان گفت که همه حوزه‌ها در استان از بازار، هتل‌داری، روستا گردی، بازدید از جاذبه‌های گردشگری و غیره در استان شاهد رونق عظیمی می‌شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رویدادهای سال 2018 از اهمیت خاص و ویژه‌ای برخوردار است، ابراز کرد: در این راستا مجریان این رویدادها بایستی از سال گذشته در سطح دولت و جز لایحه‌ای بودجه این رویداد را مورد بررسی قرار داده و مصوب می‌کردند.

خجسته با بیان اینکه انتخاب همدان با عنوان پایتخت گردشگری آسیا دیر اعلام شد و برای رویداد تبریز 10 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده بود، اظهار داشت: از آن پس زمانی دغدغه بنده و آقای حمیدرضا حاجی بابایی این بود که به نحوی این مشکل را حل کنیم.

وی با تأکید بر اینکه در جلسه‌ای که معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی داشتیم مقرر شد که تأمین بودجه برای رویدادهای استان همدان را در دولت مطرح کنند، گفت: وزرای علوم و ورزش و جوانان که همدانی نیز هستند از این موضوع دفاع می‌کردند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در زمان تقسیم بندی بودجه با تلاش‌های مکرر نمایندگان چهار میلیارد تومان بودجه برای رویدادهای همدان پیشنهاد دادند که این میزان بودجه را قبول نکردیم، بیان کرد: با پیگیری‌های مکرر پس از مدتی امروز این پیگیری‌ها به نتیجه رسیده و ما به نتیجه مطلوب رسیدیم.

خجسته با بیان اینکه بنده و آقای حاجی بابایی در راستای تأمین بودجه دو رویداد بین المللی و آسیایی در همدان متنی را آماده کرده‌ایم، افزود: "به دنبال عدم درج اعتبار مورد نیاز سال 1397 برای دو رویداد بین المللی و آسیایی در همدان و بعد از پیگیری‌های روزهای گذشته برای تصویب اعتبار دو رویداد بزرگ در همدان تحت عنوان" همدان پایتخت گردشگری" و" اجلاس جهانی جهانگردی" به صورت مشترک از اعتبار در اختیار نمایندگان شهر همدان و کمیسیون تلفیق به میزان 10 میلیارد تومان تأمین شد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در حقیقت پیگیری‌های بسیاری برای جذب اعتبار برای رویدادهای همدان انجام شد و بودجه در اختیار و خودمان و کمیسیون تلفیق را جمع بندی و بودجه ای برای رویدادها در نظر گرفتیم، عنوان کرد: مسئولان استان نیاز به 10 میلیارد تومان اعتبار برای برگزاری این رویدادها را اعلام کرده بودند که با تأمین این اعتبار دغدغه مسئولان برطرف ‌شد.

خجسته با اشاره به اینکه اگر تامین بودجه برای رویدادهای سال 2018 در همدان از قبل مطرح می‌شد می‌توانستیم هر چه قدر که نیاز باشد اعتبار در نظر گیریم، تصریح کرد: به دلیل اینکه از قبل مطرح نشده و دیر اعلام شد آنچه که به ما گفته شد نیاز به 10 میلیارد تومان اعتبار بود که برابر درخواست استان این میزان اعتبار تامین شد.

وی تأکید کرد: در راستای برگزاری دو رویداد بین المللی و آسیایی در همدان و کمک در این راستا بخش خصوصی نیز به نحو احسن و مطلوب ورود پیدا کرده و تعدادی از هتلداران و سرمایه گذاران داخل استان نیز برای رسیدن همدان به جایگاه مطلوب اعلام آمادگی کرده‌اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی